هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2007 در 6 طبقه بنا شده است . از امتیازات این هتل می توان به اتوبوس رایگان برای میهمانان تور دبی به مقصد دبی مال اشاره کرد که در آن جا صدها مغازه و فروشگاه وجود دارد. این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است که دارای 156 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و ... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند که زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی :

رستوران، روم سرویس شبانه روزی ،سالن بدنسازی ، بیزنس سنتر ، مرکز کنفرانس ، یک اتاق جلسه ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری ، روزنامه رایگان در لابی ، آسانسور ، باغ و....

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان الرقه واقع شده است. این هتل به مراکز خرید و مکان های دیدنی دبی نزدیک می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار دارد از این رو گردشگران تور دبی به راحتی می توانند به دیگر مناطق شهر دسترسی داشته باشند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر می باشد. این هتل از 178 اتاق لوکس و زیبا تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به سرویس تهیه نوشیدنی  گرم، حمام، سشوار ، سیستم تهویه ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ، تلفن ، مینی بار و...می باشند.

امکانات هتل آواری دبی :

سونا، جکوزی ، استخر روباز در بام هتل، ، ماساژ،باشگاه ورزشی، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، خدمات نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات فکس و کپی ، لاندری، خدمات تور و تهیه بلیط ، فروشگاه و . . . 

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: